Friday 22 April 2011

Bahaya! Jangan minum vanilla coke!

Salam sumer.. Harap korang2 sumer gmbira n sihat2 la ye? He2..
Uisy! tajuk kali ni mcm gmpak je kan? Ni pengalaman aku sndiri.. ade 1 hari tu, aku minum vanilla coke...

Pastu, entah sbb ape, tbe2 je kpale aku rase macam x sedap. Mate pun rase x selesa.. Aduih.. Aku pun start pening. Bile pening jd makin teruk, aku pun amik kputusan utk baring n berehat. Tp x lame pastu aku muntah2. Abis sume yg aku minum d kluar balik. 
Dengan sedikit kajian & carian ringkas aku, aku mendapati yang:

1. Aku minum Vanilla coke tu pada pukul 9 pagi
2. Dengan niat nak alas perut
3. Dan time tu perut aku kosong.
4. Huhu..

Patut la aku pening & muntah2 ye tak? Hahaha.. So, tajuk entri ni sepatutnye: Bahaya! Jangan minum vanilla coke waktu pagi2 terutamanya kalau anda masih belum sarapan. Hehehe.. Ingat pesan ni tau? Tata.. 
(^_^)v

3 comments: