Saturday 16 April 2011

Ngompol

Assalamualaikum n a very good day to all the visitors of Taman Permainan!
Thanks for coming. I hope u have an enjoyable time here. He2.. Ok, cukup la greetings tu. Hee..
Erm, tau x maksud tajuk entri kt atas tu. Mesti ade yg x tau kan? Ngompol tu bahase orang jawa. Maksudnye, kencing mase tido. Ha.. Mesti ade yang dah tergelak kan? knape? Ade pengalaman ye? Hahaha..
Jujurnye, aku pun ade gak ngompol waktu kcik2 dulu. Hehe.. Sebab utame dia ialah takut nak g tandas sorang2. Walaupun sebenarnye tandas kt rumah aku tu btol2 sebelah je ngan bilik tdo aku. Haisy.. Ni la efeknyer bile kecik2 dulu slalu sangat tengok citer hantu. Sampai nk g tandas sorang2 time malam pun dah takut. Mak aku dulu kadang2 provoke aku sebab anak jiran belakang rumah kitorang tu, sorang budak pompuan, brani je g tandas waktu malam sorang2. Tapi time tu kan aku kcik lg. Perasaan takut kat hntu lbih kuat berbanding perasaan tercabar kt sorang budak pompuan. Muahaha..
Yang aku x puas hati pasal ngompol ni kan, ade2 je. Yang pertama sbb memang x perasan lgsung aku terkencing mse tdo. Tau2 je bangun dah basah & hancing satu bilik. Yang kdua sebab mse tdo tu, aku mimpi aku tengah dalam tandas. So, kencing je la. Rupa2nya, aku kencing atas tilam. Hisy.. Tak puas hati btol la. Sebabnye, aku time kecik2 dulu kalau rase nak terkencing mase tengah2 malam, aku akn tahan sampai tak tido satu malam!

Bile pkir2 balik, adoi la bengongnye.. Dah la esoknye kene g skolah. Seperkara lg, nasib baik la tak kne batu karang. Huhu..
Ok, sampai sini je kali ni. Pada adik2 kecik skalian, jangan kencing merata-rata ye kt Taman Permainan ni? Kalau nak senang, pakaila pampers siap2 dari rumah. Hee..

1 comment: